Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bombardejos Indiscriminats. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bombardejos Indiscriminats. Mostrar tots els missatges

dijous, 7 de maig del 2026

Si us plau, quants Alt Comandaments té Hezbol·là?

 


Un dels mantra del govern de Netanyahu, és que tothom què mort assassinat no son pas civils normals i corrents, que també, sinó exclusivament  alts comandaments, sigui a Gaza o el Líban. Pel que sembla, de milicians (soldats, si fossin una nació) no ni ha cap o molt pocs. Havent assassinats a tant alts comandament, sorprèn la seva quantitat. El cas és què al Líban han estat assassinats més de 380 persones des de el 17 d'abril. Les seves incursions sobre un terreny hostil, seguirà fins l'aniquilació dels ubiqües enemics. 


dijous, 26 de març del 2026

La IA al servei de la guerra

 



La guerra  que Israel porta a terme a Gaza, utilitzant tota la tecnologia mai vista fins ara, permet fer-se una idea de l'aplicació que ara mateix fa servir a l'Iran. Hi ha una factor clau: la superioritat àrea  sobre el terreny i la utilització massiva de IA, per seleccionar objectius en temps real. Això vol dir que pots assassinar a tanta gent que vulguis sense cap perill. A la fotografia es veu "el bombardeig del camp de desplaçats de Deir al-Balah, al centre de la Franja" (Ara.cat, 26/3/26). Els herois pilots israelians poden bombardejos i matar qui els plau. No hi ha en lloc cap objectiu, excepte, recordar que tothom esta en perill. Matar i destruir és ara mateix l'únic que sap fer Netanyahu i el seu criminal govern. La Franja de Gaza és des de el 28 d'octubre 2023 un camp de la mort.  



dimarts, 29 d’octubre del 2024

Massacre indiscriminada d'infants, un altre vegada!

 




La massacre continua a la Franja de Gaza davant l'apatia de la Comunitat Internacional Anestesiada (CIA). L'aïllament que està sotmesa la població civil de la Franja,  és un del aspectes més pertorbadors d'aquests assassinats indiscriminats contra una població condemnada a la impotència i la mort. Com sempre Israel, dirà que en el bloc de pisos era el centre logístic de Hamàs. És evident que tothom s'omple la boca de mentides, que si ets dels bons -vist i plau d'EE.UU- i tens els mitjans de la força, ningú farà res per aturar-te. El TPI (El Tribunal Penal Internacional) ha jutjat a criminals de guerra, però sempre eren de països sense pes internacional, o no tenien l'aval d'Occident, així que difícilment veure a Netanyahu davant del TPI per crims de guerra. 


PD: Tothom és còmplice d'aquesta barbàrie interminable. I ací, parlant d'Errejón !